Hakkımda / About me


Merhaba! Ben Gülşah Horasan, bu blogun yazarı ve kurucusuyum. Yazmaya olan tutkum ve paylaşma isteğimle bu blogu oluşturdum. Amacım, ilgilendiğim konuları sizlerle paylaşmak ve ilham vermek.

Kendimden biraz bahsetmem gerekirse; Her Şey Seninle Başlar" lisanslı Başarı Eğitmeniyim, Sertifikalı Koçum ve İnsan Kaynakları Profesyoneliyim, Kanada’nın Vancouver şehirinde  yaşıyorum. Doğaya, ona ait, onunla bir olan her şeye hayranım, seyahat etmeyi çok seviyorum, bir yıldız dalışçı, amatör yelken kullanıcısıyım.

Bu blogda başarı, kişisel gelişim, seyahat, kitap, insan kaynakları konuları, yaşam kolaylaştırıcı öneriler vs. üzerine yazılar paylaşıyorum. Her yazımda sizlere yeni bilgiler sunmayı ve kendi deneyimlerimi aktarmayı hedefliyorum.

Eğer siz de bu konulara ilgi duyuyorsanız, yazılarımı takip ederek birlikte keyifli bir yolculuğa çıkabiliriz. Görüş ve önerileriniz benim için çok değerli. Lütfen fikirlerinizi ve geri bildirimlerinizi benimle paylaşmaktan çekinmeyin.

Beni sosyal medya hesaplarımdan da takip edebilirsiniz:

Ziyaretiniz ve ilginiz için çok teşekkür ederim. Umarım burada vakit geçirmekten keyif alırsınız!

Sevgiler,

Gülşah Horasan


     Hello! I am Gulsah Horasan, the author and founder of this blog. I created this blog with my passion for writing and my desire to share. My goal is to share with you the topics I am interested in and to inspire you.

    If I had to tell a little about myself; I am a licensed Success Trainer, Certified Coach and Human Resources Professional, living in Vancouver, Canada. I admire nature and everything that belongs to it and is one with it, I love traveling, I am a star diver and amateur sailor.

    In this blog, I talk about success, personal development, travel, books, human resources issues, life easier suggestions, etc. I share articles on it. In each article, I aim to provide you with new information and share my own experiences.

    If you are interested in these topics, we can go on a pleasant journey together by following my articles. Your opinions and suggestions are very valuable to me. Please feel free to share your ideas and feedback with me.

You can also follow me on my social media accounts:

Thank you very much for your visit and interest. I hope you enjoy your time here!

Best regards,

Gulsah Horasan

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

☀️Her Şey Seninle Başlar☀️

🌟 "Yemek Olana Kadar" sayfası Hoş Geldiniz! 📚💡